Jeśli w Twojej firmie stosujesz sezonowe zmiany w ofercie lub wraz z kolejną porą roku wprowadzasz nowe działania marketingowe lub wystrój w siedzibie firmy, to początek listopada jest dobrym momentem, aby powoli wprowadzać te zmiany. Tuż po 1 listopada rozpoczyna się w Polsce “świąteczno-zimowy” okres reklamowy. Nikogo nie dziwią już w tym czasie obrazki z podającym śniegiem i z ozdobioną choinką w tle. Zima to bardzo wdzięczny temat, który warto wykorzystać w działaniach marketingowych w swojej firmie. To idealny moment, aby zaskoczyć swoich klientów czymś nowym i w ten sposób nawiązać z nimi trwałą więź.

O prezenty świąteczne dla pracowników i stałych klientów warto zadbać już w listopadzie.

Świąteczne prezenty dla klientów

Początek listopada jest także dobrym momentem, na złożenie zamówień na świąteczne prezenty dla swoich stałych klientów, współpracowników oraz partnerów biznesowych. Co będzie idealnym podarunkiem? Może być to np.: paczuszka świątecznych pierniczków, elegancka ozdoba na choinkę czy kalendarz na nowy rok. Dobrym wyborem będzie także: zestaw kaw lub herbat, dobrej jakości filiżanka z czajniczkiem lub stylowe przybory do pisania. Nawet drobny prezent, który podarujemy ze szczerego serca, pozostanie na długo w pamięci osoby obdarowanej i będzie świadczyć o naszej sympatii.

Listopad to także dobry czas, aby złożyć zamówienie na świąteczne kartki, które planujemy wysłać naszym klientom i współpracownikom. Odręcznie wypisana kartka, ozdobiona logo naszej firmy, z odpowiednio dobranymi życzeniami z ładną grafiką, będzie bardzo miłym podarunkiem.

Zima to bardzo wdzięczny temat marketingowy, wykorzystaj go w reklamie swojej firmy!

Pani Zima

Jeśli chcesz wprowadzić zimowe elementy w swojej reklamie np. w mediach społecznościowych, warto zaczerpnąć garść inspiracji. Skąd? Oczywiście z serwisu Pinterest. Oto krótkie zestawienie najpopularniejszych zimowych skojarzeń!

PRZYRODA:

  • śnieg w różnej postaci (biały puch oraz pojedyncze płatki śniegu w dużym przybliżeniu)
  • zimowe krajobrazy
  • budki dla ptaków
  • sople lodu
  • lodowisko
  • renifery

DEKORACJE:

  • choinka
  • akcesoria choinkowe (bombki, światełka, ozdobne łańcuchy)
  • pięknie opakowane prezenty
  • pierniczki
  • zimowa herbata (cynamon, miód, konfitury, pomarańcza, cytryna, maliny, goździki)
  • dzwoneczki
  • zimowy wianek na drzwi
  • postać Św. Mikołaja
  • skarpety na prezenty

AKCESORIA:

  • czapa, rękawiczki, szalik, ciepłe kapcie, ciepłe skarpety
  • sweter ze świątecznym motywem
  • pledy
  • łyżwy
  • narty
  • sanki

AKTYWNOŚCI:

  • bitwa na śnieżki
  • lepienie bałwana
  • pieczenie pierniczków
  • sporty zimowe np. jeżdżenie na: łyżwach, nartach czy sankach

Mamy nadzieję, że ta lista okaże się dla Was pomocna. Życzymy wszystkim kreatywnych, pełnych fantazji pomysłów na reklamę w okresie zimowym. Jeśli jednak nie posiadasz czasu lub energii, aby zająć działaniami marketingowymi w swojej firmie? Zerknij na naszą ofertę i napisz do nas maila. Pomożemy!

Ten artykuł należy do cyklu tekstów pt. “Podstawy Marketingu”, w którym opisujemy zagadnienia związane z szeroko pojętym marketingiem. W przystępny i zrozumiały sposób tłumaczymy skomplikowane branżowe pojęcia i zagadnienia.

Chcesz wiedzieć więcej na temat marketingu? Zawsze warto sięgnąć po dobrą książkę. Wiele ciekawych, branżowych lektur znajdziesz w sklepie TaniaKsiążka.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *