Dzień staje się coraz dłuższy, słońce świeci coraz odważniej, a ptaki budzą nas o poranku- to znaki, że wiosna zbliża się do nas wielkimi krokami. Nowa pora roku jest bardzo wdzięcznym tematem, który warto wykorzystać w działaniach reklamowych w swojej firmie. Jest to dobry czas, aby: odświeżyć grafiki w mediach społecznościowych czy utworzyć nową, wiosenną ofertę, wprowadzając klientów w radosny, pełen energii nastrój. Zmiany, które wdrażamy w naszej reklamie komunikują klientom, że nasza firma stale się rozwija i reaguje na zmieniające się otoczenie.

Tulipany to symbol zbliżającej się wiosny. Będą idealnym elementem wiosennego wystroju biura.

Wiosenny zawrót głowy

Wiosna to czas, w którym świat budzi się z zimowego snu. Chętnie podejmujemy się nowych zadań, zmieniamy garderobę, zaczynamy ćwiczyć i bardziej dbać o siebie. Chcemy, aby wiosenna energia towarzyszyła nam jak najdłużej. Warto wykorzystać ten czas, na pozyskanie nowych klientów i zaprezentować ofertę w ciekawy, kreatywny sposób.

Śpiew ptaków to jeden z najwcześniejszych zwiastunów wiosny.

Pani Wiosna

Jeśli chcesz wprowadzić wiosenne elementy w swojej reklamie np. w mediach społecznościowych, warto zaczerpnąć garść inspiracji. Skąd? Oczywiście z serwisu Pinterest. Oto krótkie zestawienie najpopularniejszych wiosennych skojarzeń!

PRZYRODA:

  • kwiaty (przebiśniegi, tulipany, krokusy, żonkile, hiacynty)
  • ptaki (bociany, skowronki, słowiki, żurawie)
  • owady (motyle, pszczoły, biedronki)
  • kwitnące drzewa

DEKORACJE / AKCESORIA:

  • dekoracje związane z Wielkanocą (pisanki, bazie, zajączek, baranek, rzeżucha)
  • kwiaty w wazonach
  • kolory pastelowe
  • rower
  • kapelusz
  • kolorowe kalosze
  • kolorowa parasolka
  • konewka do podlewania roślin

AKTYWNOŚCI:

  • gardening- czyli prace ogrodowe
  • sportowa aktywność na zewnętrz: spacery, jazda na rowerze, jazda na rolkach, jogging, nordic – walking

Facebook, Instagram czy Pinterest jest stworzony do wykorzystania powyższych elementów w treściach, które tworzymy. Jeśli nie masz czasu, na odświeżenie swoich mediów społecznościowych- napisz do nas. Chętnie zajmiemy się reklamą Twojej firmy i zaplanujemy działania marketingowe, które będą podążały za obowiązującymi trendami.

Ten artykuł należy do cyklu tekstów pt. “Podstawy Marketingu”, w którym opisujemy zagadnienia związane z szeroko pojętym marketingiem. W przystępny i zrozumiały sposób tłumaczymy skomplikowane branżowe pojęcia i zagadnienia.

Chcesz wiedzieć więcej na temat marketingu? Zawsze warto sięgnąć po dobrą książkę. Wiele ciekawych, branżowych lektur znajdziesz w sklepie TaniaKsiążka.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *