Dzień staje się coraz dłuższy, słońce świeci coraz odważniej, a ptaki budzą nas o poranku- to znaki, że wiosna zbliża się do nas wielkimi krokami. Nowa pora roku jest bardzo wdzięcznym tematem, który warto wykorzystać w działaniach reklamowych w swojej firmie. Jest to dobry czas, aby: odświeżyć grafiki w mediach społecznościowych czy utworzyć nową, wiosenną ofertę, wprowadzając klientów w radosny, pełen energii nastrój. Zmiany, które wdrażamy w naszej reklamie komunikują klientom, że nasza firma stale się rozwija i reaguje na zmieniające się otoczenie.
Wiosenny zawrót głowy
Wiosna to czas, w którym świat budzi się z zimowego snu. Chętnie podejmujemy się nowych zadań, zmieniamy garderobę, zaczynamy ćwiczyć i bardziej dbać o siebie. Chcemy, aby wiosenna energia towarzyszyła nam jak najdłużej. Warto wykorzystać ten czas, na pozyskanie nowych klientów i zaprezentować ofertę w ciekawy, kreatywny sposób.
Pani Wiosna
Jeśli chcesz wprowadzić wiosenne elementy w swojej reklamie np. w mediach społecznościowych, warto zaczerpnąć garść inspiracji. Skąd? Oczywiście z serwisu Pinterest. Oto krótkie zestawienie najpopularniejszych wiosennych skojarzeń!
PRZYRODA:
- kwiaty (przebiśniegi, tulipany, krokusy, żonkile, hiacynty)
- ptaki (bociany, skowronki, słowiki, żurawie)
- owady (motyle, pszczoły, biedronki)
- kwitnące drzewa
DEKORACJE / AKCESORIA:
- dekoracje związane z Wielkanocą (pisanki, bazie, zajączek, baranek, rzeżucha)
- kwiaty w wazonach
- kolory pastelowe
- rower
- kapelusz
- kolorowe kalosze
- kolorowa parasolka
- konewka do podlewania roślin
AKTYWNOŚCI:
- gardening- czyli prace ogrodowe
- sportowa aktywność na zewnętrz: spacery, jazda na rowerze, jazda na rolkach, jogging, nordic – walking
Facebook, Instagram czy Pinterest jest stworzony do wykorzystania powyższych elementów w treściach, które tworzymy. Jeśli nie masz czasu, na odświeżenie swoich mediów społecznościowych- napisz do nas. Chętnie zajmiemy się reklamą Twojej firmy i zaplanujemy działania marketingowe, które będą podążały za obowiązującymi trendami.
Ten artykuł należy do cyklu tekstów pt. “Podstawy Marketingu”, w którym opisujemy zagadnienia związane z szeroko pojętym marketingiem. W przystępny i zrozumiały sposób tłumaczymy skomplikowane branżowe pojęcia i zagadnienia.
Chcesz wiedzieć więcej na temat marketingu? Zawsze warto sięgnąć po dobrą książkę. Wiele ciekawych, branżowych lektur znajdziesz w sklepie TaniaKsiążka.pl.
W 2018 roku powołałam do życia Biuro Marketingowe Słowo-Klucz, którego głównym zadaniem jest pomoc przedsiębiorcom w pozyskiwaniu nowych klientów, poprzez dobór i zastosowanie skutecznych działań marketingowych. POZNAJ SIŁĘ MARKETINGU. Zapraszamy do współpracy!