Copywriting to dział marketingu zajmujący się tworzeniem treści, których celem jest jak najlepsze zareklamowanie i wypromowanie: firmy, produktu czy usługi. Duża część pracy współczesnych copywriterów, opiera się na pisaniu tekstów sprzedażowych “do internetu”, czyli na strony internetowe. Jakie są to treści?  Teksty, których celem jest uzupełnienie strony internetowej (zakładki: o firmie, o nas, oferta, historia, kontakt) oraz artykuły na różnego rodzaju blogi oraz portale. Dodatkowo copywriter zajmuje się: tworzeniem opisów do sklepów internetowych, często także tworzy nazwy oraz hasła reklamowe. 

Warto wiedzieć, że odpowiednio dobrane treści, bogate w słowa kluczowe, które są zamieszczane na stronie internetowej, wzamacniają pozycję witryny w wyszukiwarach, czyli taka strona pokazuje się klientom szybciej niż strony konkurencji. 

Copywriting to dział, który rozwija się w błyskawicznym tempie, ponieważ tradycyjna forma reklamy jest w dzisiejszych czasach dużo mniej skuteczna niż dobrze wypozycjonowana stroną internetową. Skorzystaj z naszej oferty, a my  przygotujemy dla Ciebie wartościowe treści. Naszym celem jest opracowanie tekstów, dzięki, którym Twoja strona internetowa będzie miała więcej czytelników, a Ty więcej klientów i wyższą sprzedaż.

Zapraszamy do współpracy.
Biuro Marektingowe Słowo-Klucz
Poznaj Siłę Marketingu!