Logo to znak graficzny, który jest kluczowym elementem wchodzącym w skład identyfikacji wizualnej. Dobrze zaprojektowane i dopasowane do charakteru firmy staje się wizytówką, którą przedsiębiorca chce się pochwalić. Logo wzmacnia wizerunek firmy oraz wysyła komunikat do naszego potencjalnego klienta. LOGO ma ogromną siłę przekazu, którą TRZEBA wykorzystać na swoją korzyść. Czy Twojej logo spełnia te zadania, a może jest tylko zbędnym elementem graficznym?

Złote łuki McDonald’s- ten znak doskonale rozpoznaje większość z nas. Nawet małe dzieci.

Daj się zapamiętać

Czy potrafisz wyobrazić sobie logo: Coca-Coli? Jaki ma kształt i z jakich kolorów się składa? Zapewne tak, ponieważ jest to jedno z najbardziej rozpoznawalnych logotypów na całym świecie. A czy wiesz jak wygląda logo: Google, Facebooka czy firmy Apple? Czy kojarzysz logo: Volkswagena, Mercedes-Benz czy reatauracji KFC? Zapewne widzisz te wszystkie obrazki przed oczami. Co łączy je ze sobą? Prostota i to, że są bardzo łatwe do zapamiętania. Takie logo pracuje na firmę, którą reprezentuje. Nieważne gdzie się pojawi: czy w reklamie telewizyjnej, prasowej, czy zostanie wydrukowane na gadżetach reklamowych- klient od razu skojarzy go z daną marką. Jakie są cechy dobrego logo? Musi być łatwe do zapamiętania oraz odzwierciedlać charakter marki. Powinno mieć w sobie to “coś”, co wyróżni je z tłumu oraz musi być łatwe do przeniesienia na rożnego rodzaju materiały reklamowe.

Logo domu mody Chanel. Ten prosty znak jest synonimem luksusu i prestiżu.

Jakość procentuje

Czy warto korzystać z darmowych narzędzi, dzięki którym samodzielnie możesz wykonać logo dla swojej firmy? Czy warto korzystać z usług grafika, który bardzo nisko wycenia swoją pracę? W obu przypadkach decyzja należy tylko do Ciebie. Jeśli jednak na ten moment nie możesz pozwolić sobie na zakup profesjonalnego logo, to lepiej nie posiadać go wcale. Warto poczekać i odłożyć fundusze na wykonanie profesjonalnej identyfikacji wizualnej i skorzystać z takiej usługi w dogodniejszym dla siebie terminie. W innej sytuacji, wyciszanie niezbyt udanego logo i promocja nowego, jest procesem bardzo kosztownym i czasochłonnym. Łatwo wówczas wprowadzić chaos, przez którego traci się klientów.

Jeżeli czytając ten artykuł pojawiły się u Ciebie jakieś pytania dotyczącego tego zagadnienia, lub szukasz firmy, która zaprojektuje dla Ciebie logo lub odświeży te, które już posiadasz to zapraszamy do współpracy. Zerknij na nasze portfolio i naszą OFERTĘ. Warto w tej dziedzinie zaufać specjalistom, którzy zajmują tymi zadaniami na co dzień.

Przypominamy także, że istnieje szansa, aby zarezerwować termin na bezpłatną trzydziestominutową konsultację online, w ramach, której postaramy się odpowiedzieć na nurtujące Cię pytania dotyczące sytuacji marketingowej w Twojej firmie. Serdecznie zapraszamy do kontaktu i życzmy samych DOBRYCH decyzji marketingowych!

Ten artykuł należy do cyklu tekstów pt. “Podstawy marketingu”, w którym opisujemy zagadnienia związane z szeroko pojętym marketingiem. W przystępny i zrozumiały sposób tłumaczymy, często skomplikowane marketingowe pojęcia i zagadnienia.

Chcesz wiedzieć więcej na temat marketingu? Zawsze warto sięgnąć po dobrą książkę. Wiele ciekawych, branżowych lektur znajdziesz w sklepie TaniaKsiążka.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *